HOLA DESDE LLINARS DEL VALLES
HOLA DESDE LLINARS DEL VALLES
Molt bones, soc en Samurai (més conegut per Samu) i tinc un Y60 que espero poder ensenyaros quan sàpiga posar alguna foto, aniré seguint el foro i espero fer alguna rutilla amb vosaltres, salutacions a tots.
0 x
Sepre a sac!!
Re: HOLA DESDE LLINARS DEL VALLES
Benvingut Samu!
Aquest diumenge que ve fem un Geocaching, seria un bon moment per presentar-nos aquest Y60!
Tens mes info al apartat de Kedadas del foro.
Aquest diumenge que ve fem un Geocaching, seria un bon moment per presentar-nos aquest Y60!
Tens mes info al apartat de Kedadas del foro.
0 x
Virgili
- JKlluis
- Site Admin
- x 185
- Contactar:
Molt bones Samu, encantat de llegirte per aqui i a veure si tornem a coincidir aviat.
0 x
-
- x 4
Gràcies nois per la benvinguda, ho sento pero els Geocachings aquests em foten molt nerviós i prefereixo més no anar, he provat algun cop i començo tranquil i acabo dels nervis.
Carles tens raó, feia molt temps que no parlàvem per un foro, ojala aquest funcioni i ho puguem seguir fent.
Carles tens raó, feia molt temps que no parlàvem per un foro, ojala aquest funcioni i ho puguem seguir fent.
0 x
Sepre a sac!!
Si tots posem un granet d'arena aquest foto funcionarà molt de temps!Samurai escribió: ↑Mié Abr 04, 2018 5:23 pmGràcies nois per la benvinguda, ho sento pero els Geocachings aquests em foten molt nerviós i prefereixo més no anar, he provat algun cop i començo tranquil i acabo dels nervis.
0 x
Virgili
- JKlluis
- Site Admin
- x 185
- Contactar:
Samurai escribió: ↑Mié Abr 04, 2018 5:23 pmGràcies nois per la benvinguda, ho sento pero els Geocachings aquests em foten molt nerviós i prefereixo més no anar, he provat algun cop i començo tranquil i acabo dels nervis.

1 x

Crec que ho he aconseguit, aqui teniu el meu trasto.
2 x
Sepre a sac!!
- JKlluis
- Site Admin
- x 185
- Contactar:
-
- x 4